Hagelstig!!

Ja imorse så åkte jag och krille till Fors på hagelstigen.
Det är en tävling de var enormt kul att få skjuta det igen för dom tar bort allt sånt
nästan nu=(
För det är tråkigt det för det är många som är intresserad av sånt med.
Och det gick bra för krille tyckte jag för det lilla han har skjutit hagel så, de gick rätt oki
för mej tyckte jag.

Så när jag hade skjutit färdigt så ringde jag hem och hörde hur det var mrd Madde och Robin.
När jag hörde han så ville jag bara åka hem till dom för det kändes lite jobigt att åka också
i från dom på morgonen med=(
Men gumman klarar det fint så ja är inte orolig för att hon är själv med han.
Hon är världens bästa blivande mamma tycker jag=)

Så var vi hem till Krille och Anna på middag vi åt hemma gjorda hamburgare det var gott.
Men de vart litte jobbigt att vara så länge där me för man är inte van ännu med att vara borta.
De är för att man är spänd å kan inte slappna av som innan man vart föräldrar.
Det kommer att bli bättre om ett tag när man blir mera van.

Nej nu ska jag lägga mej och ta Robin på mitt bröst så att Madde kan duscha och vila lite
för hon ser enormt trött ut nu hjärtat mitt!!


                                                                     God natt alla läsare..

                                                                                Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Joppis

gud så mysigt de lät att bädda ner sig med en bebis :) kommer snart och hälsar på. Puss

2009-04-19 @ 22:24:28
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0