Hagelgevär köpes idag!!

Ja idag var jag, Krille och Jimmy till uppsala vi åkte in till Svante Nilsson.
Det är en jaktaffär det för Krille skulle kolla på en jakttröja.
Men han hittade ingen medans han och Jimmy kolla runt lite så gick jag in
där dom har vapen.
För jag skulle kolla efter en älgstutsare och ett hagelgevär som jag är ute efter.

Så jag hittade en hagel som jag fasnade för men viste inte om jag skulle köpa den.
Då kom min kära vän Krille och sa att jag skulle få hanns gevär.
Som inbyte till hagelgeväret jag vart glad och vi åkte hem för att hämta geväret
och min licens som man är tvungen att visa upp.

Så ska jag hjälpa Krille med att hitta ett annat hagelgevär som han vill ha.
Det gör jag mer en gärna för att hjälpa han för det han gjorde till mej idag det var
enormt snällt det.

Så imorgon ska vi åka och provskjuta den=) längtar för att få prova den hoppas
det kommer att gå bra med.
Men de tror jag att det kommer att göra med.

Och gud vad man längtar efter att få komma hem till min familj när man är borta.
Aldra helst då man ringer hem och hör Robin i mob då vill man bara hem.
Så många pussar som han har fått av mej idag tror jag att jag inte har givit han förr.
Nu sover han som en stock så gumman och jag ska mysa med varandra nu=)

 gäspen innan sovdags=)

 sover som en stock..



                                                                    Trevlig helg alla läsare..

                                                                               Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0