Grinig dag!!!

Ja sen imorse så har Robin varit grinig och han har inte sovit något nästan=(
Det är bara för att han har magknip för jag tog tempen på han tidigare idag.
För att han ska få igång bajseriet man skulle göra det sa barnmorskorna så det är bara
att göra det.
Och det hjälpte för han så sen vart han lugn men sen var det dags ingen att börja grina..
.Så jag åkte och handlade till middagen så när jag var på affären så ringer gumman
till mej.
Då blev jag orolig då hon ringde trodde att det hade hänt något då med Robin.
Men hon försökte att amma han men han bara kräktes och var så tuttig så hon gick och
hämtade en napp.
Han tog den och började suga på det och han vart lugn då han fick den i munnen=)
Så han har sugit lite då och då på den nu på eftermiddagen.

 första gången han suger på nappen=(

Så nu sommnade han i min famn så jag la han i sin säng för han lär vara bra trött efter denna dag=)
Och gumman ser aldeles slut ut me nu det förstår jag att hon är hjärtat.

När jag gjorde rent i akvariet så knackade det på dörren det var Siv som kom och hälsade
på oss.
Hon hade köpt lite kläder åt Robin=) hon tyckte att han var söt.
Och så var joppis hit en sväng och hälsade på oss Anna har också varit här idag också har
svärmor varit här på besök.

 Siv håller Robin.



Nej nu ska jag och gumman mysa och äta jordgubbsglass med jordgubbar som jag köpte
idag.
Var tvungen att köpa två packet för dom var så billiga så jag har ätit ett paket.



                                                                                puss

Kommentarer
Postat av: joppis

haan är såå sööt :) Kul att se er idag :) puss

2009-04-27 @ 22:05:40
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Skönt att de blev lugnare. Ha en bra dag. Vi ses sen!!KRAM

2009-04-28 @ 06:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0