Första badet=)

Ja idag fick vi klä på Robin vid 12.00 för han har ätit å verkligen varit störig idag=)
Så när vi hade klätt på han så fick han lite mat och vi skulle lägga han i sin säng.
Men han grina och skrek hela tiden så vi tog upp han en liten stund.
Då vart han lugn och vi la han igen i sängen och då gick det mycket bättre för han.

Så somnade han vid 13.00 och bara en liten stund kom mina föräldrar och hälsade på.
För dom ville träffa Robin igen men han bra sov och sov.
Så jag åkte ner till affären och handlade lite mat och kom hem då sov både mor och son=)
När maten var klar så väckte jag gumman så vi åt och diskade upp.
Efter det så la vi oss och kollade på en jaktfilm.

Sen vid 19.15 så vaknade våran lilla prins till liv igen så jag gjorde i ordning badet till han.
Det gick fruktansvärt bra att bada han det trodde jag inte.
Han grymta till lite sen var det precis som han inte hade gjort något annat än att bada.

 pappsen badar prinsen.

 mmmm vad skönt.

 tack för badet pappa de var skönt det=)

Jo så idag var jag och hämtade ut Madde´s present som jag hade beställt tills hon fyllde
förra veckan.
Men jag fick den idag hon fick den nya Sony Ericksson C905.
Och hon vart jätte glad för den precis som jag trodde att hon skulle bli.

Nej nu ska jag lägga mej i soffan och umgås med min familj som vi har blivit=)
Men det kommer mera imorgon igen alla mina läsare.


                                                                              Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Fina allting du skriver. Hoppas verkligen att de kommer mera imorgon. Godnatt sov så gott den lilla tid ni får. Pussa Gubben från mej. Puss&Kram

2009-04-22 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0