Första badet med Robin=)

Ja idag var vi till resurscentrum och jag skulle skriva på att det är jag som är pappa
till Robin.
Och att jag & Madde ska ha gemsam vårdnaden om han också men man var tvungen att ha två vittnen
därifrån när man skulle skriva på.
Det var för så att jag inte ska kunna säga att jag inte har skrivit på något.

Sen när vi åkte därifrån så hämtade vi Sandra våran privata frisör=)
Hon skulle färga håret till brun så hon var tvungen att färga det rött innan dom la in brunt=)

 hon ville inte se ut så i håret vet inte varför hahah


Jo så badade jag och Robin ikväll för första gången i badkaret han och jag=)
Han fick simma och han sprattlade som en fisk och han såg så enormt nöjd ut med gubben.
Jag trodde inte att han skulle tycka att det skulle vara så skönt men det tyckte han som man såg på
han i alla fall.
Sen så var det en kille som vart pigg efter badet och det var Robin de=)

 grabben och jag.

 mmm vad skönt att bada=)



                                                                                    Natt Natt...

                                                                              Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina badbilder Johan =)

2009-04-29 @ 00:18:34
Postat av: Svärmor

Där var gumman din fin. Hoppas inte Robin blev rädd får mamma!!!

2009-04-29 @ 07:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0