En fin dag!!

Ja idag har det varit rätt lugnt tycker jag.
De som är lite jobbigt det är att de är ett par kompisar som har åkt ner till
Jönköping idag=(
Det är bilmässa där, elmia som jag också skulle ha åkt på i år igen men men.
Ja är glad ändå för nästa vecka ska jag bli PAPPA för då sätter dom igång gumman=)

Så vi har krillat flintastek och så vart det nått slaks potatis som vi frittera & bea.
Och nu håller jag på att tvättar å viker tvätt.

Sen om en stund när det är klart så ska jag och Madde mysa i soffan och kolla på tve.
Så är vi hundvakt åt Lotta me=)

                                                                  Natti Natti!!!
                                                                    Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0