Dagis=)

Ja idag kom morfar och mormor & mamma hit å hälsade på oss=)
De var längsen morfar var hit de är bara för att han är dålig mm.
Det var roligt att han kom över hit en stund tyckte jag.
Sen skjusa jag hem mormor och morfar bara för att min mamma skulle till
sjukgymnastiken.

Så var Angelika hit en stund på morgonen och väntade in bussen som hon skulle åka me
till Akademiska.
Sen på eftermiddagen så ringde hon till Madde och frågade om vi kunde hämta Thilde
på dagis=)
Det ville vi självklart göra, jag tycker så himla mycket om den ungen.
Så vi var ute å gick me henne, för hon älska att vara ute och gå stump.

Sen gjorde jag i ordning hamburgare som jag grillade som vi åt till midadg det vart gott det.
Och jag tänkte ta fram kottletter som vi skulle äta i morgon, men det är svårt att planera nu.
Å imorgon ska vi till MVC igen=) som ingen trodde att vi skulle komma tillbaka till.
Jag tror att vi får en ny tid av barnmorskan ( hahahahaha)

Nej nu ska jag kolla vidare på slutspelet så jag återkommer imorgon igen om det går som planerat=)

                                                                       God Natt
                                                                                Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0