BVC!!!

Ja idag var till BVC på kontroll med Robin=)
När läkaren kom in och skulle undersöka han så gjorde Robin ifrånsig
från baken två gånger.
Och han kräktes också så både jag och Madde stod där och skämdes.
Han sa att det är ingen fara det här.
Så vägde vi han och han hade gått upp nu till 4602gram=)

Efter det så gick vi upp till min morfar och hälsa på han på slussen.
han har inte sätt Robin så då passa vi på att gå upp till han då vi var där.
Och han vart enormt glad och började gråta då han såg Robin.
Så för att Madde hade varit så duktig med för han tycker om Madde.

 Robin hos gammelmorfar.


Sen när vi kom hem så kom min mormor och moster, kusin för att få träffa Robin.
Och han fick jätte fina kläder av dom och dom tyckte att han är så enormt söt.
Att han har sån fin hy och allt lill pojken våran=)

 Robin i famnen på gammelmormor.


Och när dom åkte hem så gjorde vi oss klara för vi skulle gå hem till Madde`s mormor.
Hon har heller inte sätt han så vi tog en promenad hem till henne.
Det gick bra för Madde att gå dit och Asta tyckte att han var så fin och stor hon sa som alla andra
att han ser ut att var någon månad me.

 Robin hemma hos sin andra gammelmormor och myser.


Så när vi kom hem sen så la gumman och Robin sej i soffan och mös.
Det såg så enormt skönt ut när dom låg där älsklingarna mina.

 älsklingarna mina dom är så goa..


Så imorgon så kanske gumman och jag, Robin ska åka till stan kanske för att köpa
en tvättbalja som det finns på Barnenshus de är som en stol som sitter i den så att
inte dom kan ligga iden utan att rulla runt eller åka någonstans i den.
Så lär vi också köpa flera bodys med för dom som vi har är för små i benen.


                                                             Ha en bra kväll...

                                                         Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sån badbalja har vi till William med dom är toppen bra :)

2009-04-21 @ 09:02:51
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Du skrver så bra Johan, man blir så beröd... Ha de så bra alla tre, Puss mormor sötnos från mej!! <3

2009-04-21 @ 11:15:28
Postat av: Anonym

Va mysigt för de äldre att få möjlighet att träffa lilla Robin =)



Jag har en tvätt balja om ni vill låna annars =)

Kram

2009-04-21 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0